img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2018 року PDF Друк
П'ятниця, 04 січня 2019, 16:10

Протягом 12 місяців 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 575 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 12,5%.


З них - 480 звернень поступило поштою,  95 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 31 звернення розглянуто під час виїзних прийомів та 8 звернень надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.


За звітний період надійшло 13 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 20 - від інвалідів, 59 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 65 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 66 - через центральні органи влади, 153 – через «Урядову гарячу лінію» та 26  колективних звернень.


Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 2334 громадян.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 206 (34,8%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 163 (27,5%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 91 (15,4 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 592  питання, порушені у зверненнях. З них – 223(37,7%) вирішено позитивно, по  338 (57,1%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.


Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.


Так, на колегіях райдержадміністрації 31 січня 2018 року та 16 липня 2018 року розглядались питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та І півріччя 2018 року. На виконання рішення колегій прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 08.02.2018 № 23 та від 29.08.2018 №210.


Розпорядженням голови райдержадміністрації від 08.02.2018 №23 затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад та структурних підрозділах райдержадміністрації на 2018 рік. На виконання даного розпорядження протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації: відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (28.02.2018), відділі освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді та спорту (02.07.2018),  відділі економічного розвитку і торгівлі (25.07.2018), архівному секторі (26.07.2018),  відділі фінансів (26.07.2018), управлінні праці та соціального захисту населення (30.07.2018), відділі агропромислового розвитку (21.12.2018), службі у справах дітей (25.12.2018) та у виконкомах Брусилівської селищної (04.05.2018), Ставищенської сільської рад (28.12.2018).


За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

Протягом 12 місяців 2018 року до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло 1910 звернень громадян. Найбільше звернень громадян надійшло до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 1078.


На адресу районної, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  1671 звернення, що на  378 звернень менше ніж у 2017 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 1145.


Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 703 (44,7%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 541(34,4%), на третьому – комунального господарства – 81 (5,2%).

 


Головний спеціаліст відділу

організаційної роботи та контролю

апарату райдержадміністрації                                                         В.МЕЛЬНИК

 
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Брусилівської районної державної адміністрації у такий спосіб: PDF Друк
Середа, 24 жовтня 2018, 11:22
  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 12601, смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2;

  • надати звернення до відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2 (2 поверх).

Години роботи відділу:

понеділок - четвер - з 8:00 до 17:00,

п’ятниця - з 8:00 до 16:45

  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому

ГРАФІК особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації

Останнє оновлення на Середа, 24 жовтня 2018, 11:46
 
Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року PDF Друк
Середа, 24 жовтня 2018, 11:16

Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 369 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 9,8%.

З них - 290 звернень поступило поштою,  79 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 21 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячі телефонні лінії» до райдержадміністрації надійшло 15 звернень від жителів району.


За звітний період надійшло 10 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 12 - від інвалідів, 13 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 36 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 66 - через центральні органи влади, 94 – через «Урядову гарячу лінію» та 18  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 1518 громадян.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 114 (29,6%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 90 (23,4%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 82 (21,3 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 385  питання, порушені у зверненнях. З них – 165 (42,9%) вирішено позитивно, по  207 (61,3%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Детальніше...
 
Працює «гаряча лінія» голови ОДА – 42-02-02. PDF Друк
П'ятниця, 10 серпня 2018, 09:22

 


Результат пошуку зображень за запитом "гаряча лінія голови ода"Із 12 березня розпочала роботу анонсована Ігорем Гундичем «гаряча лінія» голови ОДА.

За тел. (0412) 42-02-02 можна звернутися та залишити звернення, вирішення якого буде на контролі голови ОДА.

Оператор зареєструє ваше звернення та пізніше повідомить про його вирішення.

 


За номером «гарячої лінії» 42-02-02 можна буде і особисто поспілкуватися з головою ОДА Ігорем Гундичем.

«Гаряча лінія» стане більш простим і зручним для жителів області способом комунікації з керівником області та оперативним вирішенням проблемних питань.


Лінія працює у будні дні з 09.00 до 18.00 год.

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 серпня 2018, 09:25
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin