img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
Реєстрація громадських формувань через місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:14

Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»  визначено новий перелік суб’єктів у сфері державної реєстрації громадських формувань, а саме:

1. Територіальні органи Міністерства юстиції України в  областях – здійснюють  державну реєстрацію обласних, регіональних і республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів.


2. Міністерство юстиції України - здійснює державну реєстрацію політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок та їхньої символіки.

Крім того, відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» від 11.02.2016 № 99  на відповідні головні територіальні управління юстиції покладено виконання функцій з державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, з підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

Детальніше...
 
ЯК ГРОМАДСЬКИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ НЕ ВТРАТИТИ ОЗНАКУ НЕПРИБУТКОВОСТІ 1 ЛИПНЯ 2017 РОКУ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:44

Неприбутковим   організаціям НЕОБХІДНО до 1 липня 2017 року  привести свої установчі документи у відповідність із нормами Податкового кодексу України.

ПІДСТАВОЮ ВИНИКНЕННЯ НЕОБХІДНОСТІ Є:

1. Нова редакція Податкового  кодексу України  в частині неприбутковості зобов’язує усі неприбуткові організації, які були внесені до Реєстру до 13.08.2015 року, привести свої статути у відповідність до п.133.4 Податкового кодексу України;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 «Про затвердження  Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру», згідно з яким неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.


Так, згідно з п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.10.2010р. неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

-  утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:02
Детальніше...
 
Підстави для відмови у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Строки розгляду заяви про видачу довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:18

Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки у разі, коли:


1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, зазначені у статті першій Закону;

2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;

3) заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення);

4) у документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені абзацом другим пункту чотири Порядку;

5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті першій Закону, не підтверджують такого факту.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:03
Детальніше...
 
Перелік документів, які подаються разом з заявою про видачу довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:13

Під час подання заяви про взяття на облік заявник пред’являє:

-   документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України;

-   у разі наявності - документ, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення (документ, що підтверджує громадянство України, посвідчує особу чи її спеціальний статус з відміткою про реєстрацію місця проживання, військовий квиток з відомостями про проходження військової служби, трудова книжка із записами про здійснення трудової діяльності, документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно);

-  у разі необхідності - свідоцтво про народження дитини.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:03
Детальніше...
 
Вимоги до заяви про видачу довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:04

Заява про взяття на облік повинна містити таку інформацію про заявника:


  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • громадянство;
  • дата та місце народження;
  • стать;
  • відомості про малолітніх, неповнолітніх внутрішньо переміщених осіб, які прибули разом з ним (у разі необхідності);
  • відомості про законних представників, які супроводжують малолітню дитину, недієздатних осіб або осіб, дієздатність яких обмежена, та осіб, зазначених в абзаці п’ятому пункту другого Порядку;
  • відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання;
  • адреса, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та контактний номер телефону;
  • обставини, що спричинили внутрішнє переміщення;
  • повідомлення особи про її непричетність до скоєння злочинів або співучасті у злочинах;
  • відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби;
  • відомості про наявність інвалідності та потребу в технічних та інших засобах реабілітації;
  • відомості про місце навчання/виховання дитини (найменування закладу);
  • відомості про працевлаштування, освіту, спеціалізацію за професійною освітою, посаду, професію.

 

Слід зазначити, що адресою фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи може бути адреса відповідного  місця компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (адреса містечка із збірних модулів, гуртожитку, оздоровчого табору, будинку відпочинку, санаторію, пансіонату, готелю тощо).

Як фактичне місце проживання/перебування не можуть зазначатися адреси (місцезнаходження) органів державної влади, місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх підрозділів, будь-яких інших приміщень, за якими внутрішньо переміщені особи фактично не проживають.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:04
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 5