img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
Передача реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень PDF Друк
Вівторок, 04 липня 2017, 15:23

1. Оформлення реєстраційної справи

а) визначення основних вимог щодо наповнення реєстраційної справи

Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону № 1952-IV реєстраційна справа визначається як сукупність документів, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документів, сформованих у процесі проведення таких реєстраційних дій, що зберігаються у паперовій та електронній формі.

Відповідно до статті 17 Закону № 1952-IV реєстраційна справа формується у паперовій та електронній формі після відкриття розділу на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі прав та внесення до нього відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав та зберігається протягом всього часу існування об’єкта.

Реєстраційній справі присвоюється реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна.


Реєстраційна справа включає документи у паперовій та електронній формі, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав у процесі проведення таких реєстраційних дій.

Документи, на підставі яких проведено реєстраційні дії (передбачені статтею 27 Закону № 1952-IV та пунктами 40-76 Порядку № 1127) та які підлягають поверненню заявнику, зберігаються у реєстраційній справі у формі електронних копій документів, виготовлених шляхом сканування під час проведення реєстраційних дій.

З оригіналів документів чи відповідно оформлених копій (у випадку якщо оригінали документів необхідних для державної реєстрації прав, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають), державний реєстратор, уповноважена особа обов’язково виготовляє електронні копії шляхом сканування таких документів, що долучаються до заяви, зареєстрованої у базі даних заяв.


Крім того, пунктом 25 Порядку № 1127 передбачено, що документи та/або відомості, сформовані державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час розгляду заяви, а також електронні копії оригіналів документів, поданих для  державної реєстрації прав, виготовлені шляхом сканування та долучені до відповідної заяви, зберігаються в електронній формі у цьому Реєстрі.

Сканування документів, за якими встановлюється особа заявника або здійснюється перевірка повноважень представника, квитанцій про сплату адміністративого збору діючим законодавством не передбачено.

Пунктом 1 розділу II Порядку № 3267/5 передбачено, що реєстраційна справа формується у паперовій формі після відкриття розділу на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та внесення до нього відповідних відомостей, державним реєстратором прав на нерухоме майно, яким здійснено зазначені дії.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:06
Детальніше...
 
Порядок оформлення прав власності на майно, виділене в натурі власниками майнових паїв членів колективних сільськогосподарських підприємств PDF Друк
Вівторок, 04 липня 2017, 15:06

Аналізуючи правовідносини у сфері оформлення і реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, які виділялися в натурі власникам майнових паїв членів розформованих КСП, необхідно  звертати увагу на нормативні документи, які здійснювали нормативне регулювання даних правовідносин на момент їх виникнення.

Так, питання державної реєстрації права власності на майно, виділене в натурі власникам майнового сертифіката реорганізованого КСП до 24 травня 2013 року було врегульовано Порядком розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, затвердженим наказом Мінагрополітики України від 14.03.2001 року за № 62 (далі – Порядок), за яким (п.15) Свідоцтво про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) із позначкою про виділення майна в натурі, акт прийому-передачі  майна, могли бути підставою для оформлення прав власності на зазначене майно в установленому порядку.


Відповідно до вищезазначеного Порядку виділення  із складу пайового фонду майна у натурі окремим власникам чи групам власників за їх бажанням у процесі  вирішення майнових  питань здійснювалось   підприємством-правонаступником (користувачем) на підставі рішення зборів співвласників. Загальні збори за своєю суттю були основним органом, який міг врегулювати  питання щодо  майна, яке підлягало паюванню.

Визначення розміру майнових паїв кожного з колишніх членів КСП покладалося на комісію з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки. Її склад та всі рішення затверджувалися загальними зборами власників майнових паїв (колишніх членів) реорганізованого КСП (п. 6, 15 Типового положення про комісію з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектору економіки, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 28.02.2001 р. №177).

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:07
Детальніше...
 
Подання документів для державної реєстрації PDF Друк
Вівторок, 04 липня 2017, 14:53

Подання документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Заява на проведення реєстраційних дій та оригінали документів, необхідних для проведення таких дій, подаються заявником у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених законодавством.

У разі якщо оригінали документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.

Заява на проведення реєстраційних дій в електронній формі подається за умови ідентифікації заявника (фізичної або юридичної особи) з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи.

Про подання/отримання заяви на проведення реєстраційних дій державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об’єкта нерухомого майна щодо якого подано заяву.


Порядок подання заяв у сфері державної реєстрації прав та повідомлення власника об’єкта нерухомого майна про подані заяви визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Заява про державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва одночасно з завершенням такої дії обов’язково формується та реєструється нотаріусом, яким вчинено таку дію.

Заява про проведення реєстраційних дій не приймається за відсутності документа, що підтверджує оплату послуг, та у разі внесення відповідної плати не в повному обсязі.

У разі подання заяви про проведення реєстраційних дій у паперовій формі або електронній формі така заява формується, реєструється у базі даних заяв із зазначенням дати і часу реєстрації.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:07
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin