img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ВИПИСКАХ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ PDF Друк
Понеділок, 25 березня 2019, 17:25

Стаття 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі по тексту - Закон) регулює питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі по тексту – ЄДР).


Згідно пункту п’ятого частини 2 зазначеної статті, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі. Згідно частині 4 зазначеної статті, виписка формується за результатами реєстраційної дії. Виписки для проставлення апостилю надаються протягом 24 години після находження запиту, крім вихідних та святкових днів.


Видача виписок для  з ЄДР передбачена Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції   України  10  червня  2016 року № 1657/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 року за № 839/28969 (далі – Порядок).


Головним територіальним управління юстиції у Житомирської області на виконання Закону та Порядку, реалізовано можливість отримання виписок у паперовій формі для проставлення апостилю у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.

У разі необхідності легалізації документів про юридичну особу, в тому числі громадське формування чи фізичну особу-підприємця заявник повинен звернутися до державного реєстратора відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Житомирській області (далі по тексту – державний реєстратор), який за допомогою програмних засобів ведення ЄДР, формує та роздруковує запит встановленого зразка,  на якому заявник проставляє свій власний підпис.

Детальніше...
 
Замовлення Витягу з ДЗК (Заява на отримання відомостей з Державного земельного кадастру) PDF Друк
Понеділок, 04 червня 2018, 09:20

 
Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
П'ятниця, 13 квітня 2018, 15:27

Перелік

адміністративних послуг, що надаються

Центром надання адміністративних послуг Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області


№ п/п

Назва адміністративної послуги

1

2

1.

Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)*

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)*

3.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту*

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа*

5.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*

6.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)*

Останнє оновлення на П'ятниця, 13 квітня 2018, 15:52
Детальніше...
 
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:48

Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зі змінами від 06. 10. 2016р. (далі по тексту – Закон) визначено перелік суб’єктів державної  реєстрації.


Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців може здійснюватись:

виконавчими органами сільських, селищних та міських рад, Київською та Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями;

акредитованими суб’єктами. Відповідно до Закону акредитованим суб'єктом може бути юридична особа публічного права, у трудових відносинах, з якою перебуває не менше ніж три державних реєстратори та яка уклала договір страхування цивільно-правової відповідальності та договір з іншим суб'єктом державної реєстрації;

нотаріусами.

Детальніше...
 
Плата (адміністративний збір) за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав» згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:44

З 01 січня 2017 року набрали чинності зміни, внесені Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відповідно до яких адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року. Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

 

Розмір адміністративного збору визначається у відсотковому  відношенні до прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 01 січня календарного року (1600,00 грн.), в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округляються до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.


Так, за державну реєстрацію  прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 5