img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Впровадження централізованих інформаційних технологій в пенсійній системі PDF Друк
Вівторок, 23 серпня 2016, 15:41

Пенсійний фонд України активно розробляє реформи в роботі своєї системи, працює над запровадженням новітніх технологій для покращення та спрощення процедури обслуговування громадян. З  1 липня 2016 року в головному та підвідомчих управліннях Житомирської області запрацювала НОВА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ТА ОБРОБКИ ПЕНСІЙНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БАЗІ ЦЕНТРАЛІЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. В деяких областях України ця система почала діяти з 1 січня поточного року і на сьогоднішній день має позитивні відгуки та дає хороші результати.

Нова система запроваджується тому, що сучасний стан пенсійної системи вимагає удосконалення в підвищенні продуктивності та якості обслуговування громадян в сфері пенсійного забезпечення; вдосконаленні системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду; впровадженні сучасних технологій та модернізації технічної бази, підвищення ефективності системи управління, перехід на електронний документообіг;

Необхідно добитися  підвищення рівня довіри населення до Пенсійного фонду та його службових осіб.

З введенням у дію нової централізованої системи призначення та виплати пенсій запроваджується електронні пенсійні справи, створюється реєстр електронних пенсійних справ та систем їх технічної підтримки, комплексної системи захисту інформації;

В перспективі роботи органів Пенсійного фонду в новій системі є залучення для обслуговування громадян банків,  відділень  поштового зв’язку, об’єднаних  громад з подальшим розширенням мережі таких пунктів обслуговування;

Наша мета залучити громадян до сервісів дистанційного їх обслуговування, подання документів (звернень), доступу до інформаційних ресурсів пенсійної системи через web-портал електронних послуг Пенсійного фонду, зокрема, з використанням електронного цифрового підпису;

В подальшому планується впровадження технології індивідуально-масового електронного інформування громадян через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту тощо; запровадження модернізованого пенсійного посвідчення, як електронного документу з широкими функціональними можливостями доступу до інформації про пенсійні виплати, інших сервісів та до персональних даних, функції платіжної банківської карти тощо.

Ефект від запровадження системи

Для людини

  • · обслуговування громадян в будь-якому органі Фонду незалежно від місця їх реєстрації;
  • · підвищення якості обслуговування, зменшення часу обслуговування, можливість дистанційного обслуговування.

Для держави:

  • · максимальна автоматизація процесів від звернення до призначення та виплати ;
  • · перехід до електронних пенсійних справ та документів, відмова від паперових архівів – розвиток електронного урядування;
  • · економія коштів Фонду – на утримання централізованих систем, упередження переплат , та дублювання виплат, тощо, надійний захист персональних даних (в тому числі від втрати, фальсифікації та їх нецільового використання), мінімізація людського фактору.
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin