img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Про Порядок взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів та установ під час забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах PDF Друк
Четвер, 10 жовтня 2019, 10:10

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 № 800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю» затверджено Порядок взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів та установ під час забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю.


Відповідно до Порядку термін складні життєві обставини, в яких перебуває дитина, - умови, які негативно впливають на життя дитини, стан її здоров’я та розвиток (інвалідність, тяжка хвороба, безпритульність, перебування у конфлікті із законом, залучення до найгірших форм дитячої праці, залежність від психотропних речовин, інші види залежності, жорстоке поводження, зокрема домашнє насильство, у тому числі у разі, коли кривдником є дитина, ухиляння батьків від виконання батьківських обов’язків, обставини стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, воєнних дій чи збройних конфліктів тощо), установлені за результатами оцінки потреб дитини.


Відповідно до п.7 Порядку, під час виявлення дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах, суб’єкти виявлення або організації соціального захисту дітей, мають надіслати не пізніше ніж через три робочих дні повідомлення за формою, встановленою Мінсоцполітики, до закладу, установи чи організації, що надає соціальні послуги дітям і сім’ям з дітьми, або працівника із соціальної роботи за місцем проживання (перебування) дитини щодо проведення оцінки її потреб, а також надання такій дитині та її сім’ї послуг у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.


Соціальний заклад, фактично центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, фахівець із соціальної роботи, направляє повідомлення щодо підтвердження інформації про складні життєві обставини, в яких перебуває дитина та її сім’я (у разі наявності), та копії акту оцінки потреб дитини та її сім’ї за формою, встановленою Мінсоцполітики до відповідної служби у справах дітей.


Служба у справах дітей приймає рішення щодо постановки дитини на облік, створює міждисциплінарну команду та координує заходи соціального захисту дитини, в тому числі щодо забезпечення відповідними соціальними послугами сім’ї, з метою відновлення батьківського потенціалу, формування навичок відповідального батьківства, профілактики соціального сирітства.