img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Новини
Інформація в агропромисловому комплексі району станом на 09.02.2017 року. PDF Друк
Четвер, 09 лютого 2017, 16:37


РОСЛИННИЦТВО

  1. 1. Стан посівів озимих культур по с/г підприємствах району:

Посіяно, тис. га.

Отримано сходів, тис. га.

%

Добрий

Задовільний

Слабкі та зріджені

тис. га.

%

(до отр. сходів)

тис. га.

%

(до отр. сходів)

тис. га.

%

(до отр. сходів)

Озимі на зерно

4,316

4,316

100

2,500

58

1,300

30

0,516

12

З них:

Пшениця і тритикале

3,275

3,275

100

2,00

61

1,0

30

0,275

9

ячмінь

жито

1,041

1,041

100

0,500

48

0,300

29

0,241

23

Крім того, озимий ріпак

0,715

0,715

100

0,450

63

0,100

14

0,165

23

ПІДГОТОВКА ДО КОМПЛЕКСУ ВЕСНЯНО ПОЛЬОВИХ РОБІТ

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 14:48
Детальніше...
 
ПУБЛІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ PDF Друк
Четвер, 09 лютого 2017, 16:25

Законом України «Про Державний реєстр виборців» (далі — Закон) визначено, що однією з основих засад ведення Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) є його публічний характер, який забезпечує доступність для кожного виборця відомостей Реєстру в обсязі та в порядку, встановлених цим Законом, а також інші передбачені цим Законом форми публічного контролю за дотриманням засад ведення Реєстру.

У порядку здійснення публічного контролю за діяльністю Реєстру кожен виборець може звернутися до будь-якого органу ведення Реєстру, зазначивши свої ідентифікаційні персональні дані та виборчу адресу, з письмовим запитом щодо надання такої інформації:

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 14:49
Детальніше...
 
На автодорогах Брусилівщини працює 12 одиниць техніки PDF Друк
Середа, 08 лютого 2017, 00:00


IMG_5601.JPG

Станом на 12.00 год. 8лютого по Брусилівському районі забезпечено проїзди до всіх населених пунктів району на 100 %.

Для розчищення доріг загального користування залучаються такі підприємства та техніка:

 

 

 

 

 

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 14:53
Детальніше...
 
6 лютого в Брусилівській районній державній адміністрації відбулася нарада за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ, організацій району. PDF Друк
Вівторок, 07 лютого 2017, 18:38

Головував  Ненюк  О.О. – перший  заступник   голови   Брусилівської

районної державної адміністрації.

Керівники звітували про підсумки роботи за минулий тиждень та ставили завдання на наступний.

Одним з головних питань минулого тижня був збір та відправка гуманітарної допомоги в м.Авдіївка. Керівники підприємств, установ, організацій, приватні підприємці, депутати районної ради, загальноосвітні заклади району, релігійні конфесії, політичні партії та ін. швидко відреагували на сигнал та активно долучилися до збору.

В п’ятницю зібрані продукти харчування, засоби гігієни, теплий одяг, ковдри, дорослі та дитячі підгузки, медикаменти, свічки та сірники було відправлено в м. Житомир.

Як повідомляє офіційний веб-сайт облдержадміністрації 5 лютого зібрану допомогу відправлено до міста Авдіївка.

«Разом з усією областю ми зібрали одну із найбільших гуманітарних допомог –5 фур та 1 пересувну мобільну котельню. В руках у мене 22 тонни пального, яке ми зібрали для жителів Авдіївки. Я дякую всім жителям області, міста, депутатському корпусу, головам райдержадміністрацій і районних рад, бізнесу, благодійним фондам, всім тим, хто відгукнувся на нашу пропозицію і в такий короткий термін – за два з половиною дні – разом зібрали більше 100 тонн гуманітарної допомоги », – наголосив Ігор Гундич, голова Житомирської ОДА.

Головним питанням на сьогодні стало розчищення доріг району, у зв’язку з несприятливими погодними умовами – понаднормовою кількістю сніжних опадів.

На нараді Олександр Олександрович повідомив, що на даний час по головних дорогах району працює снігоочисна техніка. В цей час селищна рада займається питанням очищення внутрішніх сільських доріг.

Також, перший заступник голови райдержадміністрації дав доручення керівникам підприємств, організацій та державних установ району взяти на контроль питання проведення розчищення прилеглих територій для безобмежного доступу громадян до установ.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 
Голова ОДА про 100 днів: Пролетіли, як тиждень. ЗВІТ PDF Друк
П'ятниця, 03 лютого 2017, 16:36

3 лютого 2017 року – 100 днів на посаді голови Житомирської ОДА працює Ігор Гундич. 27 жовтня 2016 року Президент України Петро Порошенко підписав Указ про його призначення.

Керівник області прозвітував про те, що вдалося зробити йому за цей період.

Децентралізація: обіцяно 35% області під ОТГ – і виконано: уже до кінця 2016 року 35% області охопила децентралізація.

Створення спроможних об’єднаних громад – один із пріоритетів роботи голови ОДА. У 2016 році на Житомирщині утворили ще 22 громади і тепер в області 32 ОТГ.

Житомирська область посідає 1 місце за кількістю створених громад за підсумками 2016 року.

Підтримка учасників АТО:

76 родин військовослужбовців (загиблих та поранених) отримали грошову компенсацію на придбання житла на загальну суму 41,5 млн.грн.

На підтримку військовослужбовців у бюджеті області на 2017 рік закладено 9,9 млн.грн. (майже 7 млн.грн. – на медреабілітацію, зубопротезування та лікування; 2,2 млн.грн. – шефську допомогу військових частин; 0,5 млн.грн. – на лікування військових за межами області та за кордоном; 0,2 млн.грн. – на діяльність Центру допомоги учасникам АТО).

Інвестиції:

Створено інвестиційний портал Житомирщини http://ztinvest.gov.ua/.

Завдяки активному використанню системи Prozorro – Житомирська область входить до 10-тки, а Житомирська ОДА до 5-ки найбільш привабливих і відкритих для малого і середнього бізнесу областей України та найкращих ОДА для ведення бізнесу з державою.

Зекономлено понад 15 млн.грн., і це лише за 1 рік.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 Наступна > Кінець >>

Сторінка 315 з 375