img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Новини
До уваги бізнесу! Запроваджено нові критерії оцінки ступенів ризику об’єктів та визначена періодичність планових перевірок PDF Друк
Четвер, 01 листопада 2018, 12:03

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 715 затверджено критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/715-2018-%D0%BF).


До критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері техногенної та пожежної безпеки належать:

1) вид об’єкта;

2) площа об’єкта;

3) максимальна розрахункова (проектна) кількість людей, які постійно або періодично перебувають на об’єкті;

4) умовна висота об’єкта;

5) наявність та масштаб небезпечних подій, надзвичайних ситуацій, які сталися на об’єкті протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;

6) клас наслідків (відповідальності) під час будівництва об’єкта;

7) кількість порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, пов’язаних з експлуатацією або під час будівництва об’єкта та виявлених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду.


Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/715-2018-%D0%BF) за такою шкалою:

- від 41 до 100 балів – високий;

- від 21 до 40 балів – середній;

- від 0 до 20 балів – незначний.


Відповідно планові заходи державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснюється за діяльністю суб’єктів господарювання з такою періодичністю:

- з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;

- з середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;

- з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.

Детальніше...
 
Суб’єкта господарювання притягнуто до адміністративної відповідальності за недопуск до перевірки PDF Друк
Вівторок, 30 жовтня 2018, 14:26

Картинки по запросу штрафДержавні інспектори Житомирського міського управління  Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області відповідно до затвердженого річного плану здійснення заходів державного нагляду мали намір провести планову перевірку підприємства громадського харчування, але після пред’явлення службових посвідчень та необхідної документації,- отримали відмову від представника суб’єкта господарювання.


Факт недопуску було зафіксовано представниками правоохоронних органів, державними інспекторами на суб’єкта господарювання складено протокол про порушення Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження,здоров’я та благополуччя тварин». За результатами розгляду справи про порушення законодавства у сфері безпечності харчових продуктів Головним державним інспектором Житомирської області винесено постанову про накладення штрафу на суб’єкта господарювання  на суму 26061 грн. Штрафна санкція у повному розмірі стягнута до державного бюджету.


Брусилівське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  наголошує:


Законом  України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» (далі Закон) визначено обов’язок оператора ринку допускати державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів  визначених цим Законом осіб до здійснення заходів державного контролю, за умови дотримання ними порядку здійснення державного контролю, передбаченого цим Законом. За відмову в допуску посадової особи компетентного органу або його територіального органу до здійснення державного контролю з підстав, непередбачених законом, або інше перешкоджання її законній діяльності оператори ринку несуть відповідальність у вигляді накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі десяти мінімальних заробітних плат (37230 грн.), на фізичних осіб-підприємців – у розмірі семи мінімальних заробітних плат (26061 грн.), що визначено п.17 ч.1 ст.65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».

Детальніше...
 
Реорганізація органів Пенсійного фонду України PDF Друк
Вівторок, 30 жовтня 2018, 14:18

22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях, в т.ч. в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт – офіс і бек – офіс.


Фронт – офіси будуть розміщені у кожній адміністративно – територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами.

Бек – офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).


Чіткий розподіл на фронт – і бек – офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт – офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек – офісі.

Сервісні центри створюються на базі відділень Пенсійного фонду. По області їх 25, зазвичай вони розташовані у райцентрах.


З метою доступності до надання послуг громадянам на даний час органами Фонду в області поза межами органів Пенсійного фонду послуги надаються на 51 віддаленому робочому місці Зокрема, у Брусилівському районі діє віддалене робоче місце у с. Водотиї.

Детальніше...
 
На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював кабінет роботодавця PDF Друк
Вівторок, 30 жовтня 2018, 14:11

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.


У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.


Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.


Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.


Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

 

Детальніше...
 
ЗАБЕЗПЕЧИТИ СОБІ ПРАВО ГОЛОСУ PDF Друк
Вівторок, 30 жовтня 2018, 09:14

Невід’ємне право громадянина демократичної держави – вільно обирати владу. Неодмінний обов’язок демократичної держави – забезпечити своїм громадянам можливість реалізувати це право.


2019 рік — рік чергових виборів Президента України та народних депутатів України. Відповідно до Конституції України, Законів України “Про вибори Президента України”, “Про вибори народних депутатів України”, чергові вибори Президента України повині відбутися в останню неділю березня п’ятого року повноважень Президента України (31 березня 2019 року), а чергові вибори до Верховної Ради України — в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень Верховної Ради України (27 жовтня 2019 року).


Відповідно до ст.22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” відділ ведення Державного реєстру виборців апарату районної держадміністрації працює постійно та здійснює щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців.


Стаття 10 Закону України “Про Державний реєстр виборців” визначає права виборців щодо взаємовідносин із Реєстром виборців.


Про своє конституційне право обирати багато виборців згадують тільки в день голосування, або за день-два до нього, коли щось змінити буває вже запізно. Щоб не допускати непорозуміння (відсутність в списках, некоректності даних), щоб спокійно йти на дільницю в день голосування, запрошуємо всіх громадян до тісної співпраці, адже без Вашої допомоги значно складніше отримати позитивний результат.


Відділ ведення Реєстру виборців звертається до Вас з пропозицією перевіряти свої персональні дані, в першу чергу — при зміні місця проживання, прізвища та інших даних, а при виявленні неточностей допомогти працівникам відділу усунути невідповідності в записі про себе в Реєстрі виборців.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 215
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin