img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Р І Ш Е Н Н Я колегії районної державної адміністрації 30.07.2019 № 18 PDF Друк
П'ятниця, 02 серпня 2019, 10:14

Картинки по запросу герб для документів

УКРАЇНА


БРУСИЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Р І Ш Е Н Н Я

колегії  районної державної адміністрації


30.07.2019                                                                                                       № 18


Про стан роботи із зверненнями

громадян за І півріччя 2019 року


Заслухавши інформацію керівника апарату райдержадміністрації Павлюк Л.В. про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року, колегія відмічає, що в райдержадміністрації здійснюються заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян, створено належні умови для розгляду письмових звернень та здійснення особисто того прийому громадян.


Протягом  І півріччя 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 186 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2018 року на 26,2 %.

З них - 146 звернень поступило поштою,  39 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 16 звернень розглянуто під час виїзних прийомів та 1 звернення, яке надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.

За звітний період надійшло 11 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від осіб з інвалідністю, 8 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 44 - від учасників антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил в східних областях України, 13 - через центральні органи влади, 66 – через «Урядову гарячу лінію», 3 - з Адміністрації Президента України та 6  колективних звернень.


Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 244 громадянина.

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 174  питання, порушених у зверненнях. З них – 63 (36,2%) вирішено позитивно, по  111 (63,8%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 90 (51,7%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 29 (16,7%).

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 29 (16,7 %).


Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення громадян, які потребували термінового і комплексного вирішення порушених питань, та прийнято  відповідні рішення.

До структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло 421 звернення громадян. Найбільше звернень надійшло до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 233.

На адресу Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано 557 звернень громадян, що на 278 звернень менше ніж у відповідному періоді 2018 року.

Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 293.


Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 298 (53,5%), на другому місці - питання аграрної політики та земельних відносин – 78 (14,0%), на третьому –  житлової політики  – 36 (6,5%).

З метою належного розгляду звернень громадян та гарантування конституційного права на звернення  колегія районної державної адміністрації

ВИРІШИЛА:


1.Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Павлюк Л.В. із зазначеного питання взяти до відома.


2. Керівнику апарату райдержадміністрації, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати Брусилівському селищному та Ставищенському сільському головам:

1) Забезпечити безумовне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Уряду щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення.

2) Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян вимог постанов Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та від 21.02.2018 №94 «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян».

3) Забезпечити дотримання графіків особистого та виїзних прийомів громадян.

4) Забезпечити контроль за повним, кваліфікований, об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

5) Підвищити персональну відповідальність відповідних посадових і службових осіб за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обгрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади вищого рівня.

6) Забезпечити роботу телефонів «гарячої лінії» та роботу «прямих телефонних ліній» за галузевим принципом із актуальних питань діяльності органів державної виконавчої влади. Повідомляти населення про номери зазначених телефонів через засоби масової інформації.

7) Щокварталу здійснювати аналітичну роботу за зверненнями громадян. Не рідше ніж два рази на рік, заслуховувати ці питання на засіданнях колегії райдержадміністрації, виконавчих комітетах Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад,   розглядати на апаратних нарадах.


3.Відділу організаційної роботи та контролю апарату райдержадміністрації:

1) Щоквартально здійснювати моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах  Брусилівської селищної  та  Ставищенської сільської рад,  надавати їм необхідну методичну та практичну допомогу в організації цієї роботи.

2) Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання до 10 серпня 2019 року.


4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керівника апарату райдержадміністрації Павлюк Л.В.

 


Голова колегії               /підпис існує/                                    Олександр НЕНЮК